FAQ

FAQ

  1. Ogólne informacje
    1. Kto może zarejestrować się w Wirtu.pl?
    2. Kim jest Klient, Sprzedawca, Klient VIP i Lider?
    3. Jakie dane osobowe mogę zmienić?
    4. Czym są Akcje Promocyjne?
    5. Jak mogę zorganizować Akcję Promocyjną?
    6. Jak mogę wziąć udział w Akcji Promocyjnej?
    7. Jak powinienem rozliczyć przychody (Cashback, Premie Klienta VIP, Premie Lidera) osiągnięte w Serwisie?
  2. Dla Klientów
    1. Jak mogę otrzymać Cashback?
    2. Czym jest Bon?
    3. Dlaczego warto korzystać z Bonu?
    4. Z jakich metod płatności mogę skorzystać w Serwisie?
    5. Z jakich form dostawy mogę skorzystać w Serwisie?
    6. Jak mogę sprawdzić, co dzieje się z moją przesyłką?
    7. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    8. Jak najlepiej zgłosić chęć zwrotu lub reklamacji towaru?
  3. Dla Sprzedawców
    1. Chcę sprzedawać. Jakie opłaty mnie obowiązują?
    2. Jak mogę otworzyć swój Sklep i wystawić oferty w Serwisie?
    3. Jak mogę wystawić swoją ofertę?
    4. Czym jest Cashback i jak go obliczyć?
    5. Czym jest Cashback Manager?
    6. Jakie formy dostawy mogę wybrać wystawiając ofertę?
    7. Czy mogę edytować wystawione oferty?
    8. Co mogę zrobić, by moje oferty były bardziej widoczne w Serwisie?
    9. Czy mogę anulować transakcję sprzedaży?
    10. Kiedy otrzymam należność za sprzedany towar?
    11. Jak rozliczana jest należność za zwrócony lub zareklamowany towar?
    12. Jak rozliczana jest należność za anulowaną transakcję?
    13. Jak mogę wystawić Klientowi fakturę VAT za Towar?
    14. Jak fakturowany jest Cashback i koszty dostawy?
  4. Dla Klientów VIP
    1. Jak mogę udostępniać przywileje Klienta VIP swoim znajomym?
    2. Ilu znajomym mogę udostępnić przywileje Klienta VIP?
    3. Od czego zależy stawka Klienta VIP do wyliczenia Cashbacku?
    4. Co to jest Poziom Premiowy?
    5. Kiedy mogę wypłacić swoją Premię Klienta VIP?
  5. Dla Liderów
    1. Jak mogę zaprosić do Serwisu Sprzedawców?
    2. Ilu Sprzedawców mogę zaprosić do Serwisu?
    3. Od czego zależy wysokość mojej Premii Lidera?

Ogólne informacje


Kto może zarejestrować się w Wirtu.pl?

W Serwisie może się zarejestrować:

  • każda osoba fizyczna w wieku powyżej 13 lat,
  • podmiot gospodarczy, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.

Uprawnienia osób poniżej 18 roku życia są ograniczone. Taka osoba może robić zakupy (z wyłączeniem kategorii Erotyka) do kwoty 500 zł oraz zapraszać znajomych do Serwisu. Sama nie może jednak prowadzić sprzedaży.

Kim jest Klient, Sprzedawca, Klient VIP i Lider?
  • Klient
    Użytkownik, który założył konto i otrzymuje Cashback za każde zakupy.
    Więcej informacji
  • Klient VIP
    Klient, który został Klientem VIP automatycznie podwaja swój Cashback oraz otrzymuje Premię za zakupy grupowe. Może również wygrywać nagrody w Akcjach Promocyjnych organizowanych specjalnie dla Klientów VIP.
    Więcej informacji
  • Sprzedawca
    Użytkownik, który bezpłatnie otworzył swój Sklep i sprzedaje towary i/lub usługi w Serwisie.
  • Lider
    Użytkownik, który aktywował funkcjonalność Lidera i otrzymuje Premię od wszystkich transakcji zrealizowanych przez zaproszonych przez niego Sprzedawców.
    Więcej informacji
Więcej o możliwościach korzystania z Serwisu dowiesz się z Informatora w formie PDF Jakie dane osobowe mogę zmienić?

Możesz zmienić wszystkie dane, oprócz adresu e-mail, na który dokonałeś rejestracji. Pseudonim (nick) podany podczas rejestracji możesz zmieniać 3 razy. Zmiany danych dokonuje się w panelu użytkownika Dane mojego konta.

Czym są Akcje Promocyjne?

Akcje Promocyjne zwane także Promocjami organizowane są przez użytkowników Serwisu w celu zwiększenia przychodów zarówno ich uczestników jak i organizatorów. Użytkownicy Serwisu mogą zapisać się do wielu Akcji Promocyjnych i równolegle wygrać kilka nagród pieniężnych. Organizatorzy Promocji dzięki nim mogą np. zwiększyć sprzedaż swoich ofert lub zachęcić członków swojej Społeczności do większej aktywności.

Jakie są rodzaje Akcji Promocyjnych?

Użytkownik organizujący Akcję Promocyjną wybiera odpowiedni rodzaj Promocji, w zależności od grupy docelowej i określa warunek przydziału nagród.
Akcje promocyjne kierowane są do trzech grup użytkowników.

  • Wszyscy użytkownicy:
    • Zbierz najwięcej Punktów za zakupy osobiste (PO)
    • Zbierz najwięcej Punktów (PO) od Sprzedawcy
  •  
  • Klienci VIP:
    • Zbierz najwięcej Punktów za zakupy osobiste (PO)
    • Zbierz najwięcej Punktów (PO) od Sprzedawcy
    • Dodaj najwięcej Klientów VIP
  •  
  • Sprzedawcy:
    • Uzyskaj największy obrót (zł) ze sprzedaży swoich towarów
    • Udziel największej sumy Cashbacków (zł) ze sprzedaży wszystkich swoich towarów
    • Uzyskaj największy średni (%) Cashbacku udzielonego ze sprzedaży wszystkich swoich towarów.

Jak mogę zorganizować Akcję Promocyjną?

Akcje Promocyjne możesz organizować posiadając w Serwisie konto zarejestrowane na firmę i będąc Klientem VIP, Sprzedawcą lub Liderem. Dodatkowym warunkiem jest posiadanie w „Dyspozycji wypłaty” kwoty, którą możesz przeznaczyć na nagrody (minimum 1 zł). Jeżeli nie posiadasz konta firmowego, możesz poprosić o pomoc w organizacji Promocji swojego Lidera lub Klienta VIP, który zaprosił Cię do Serwisu.

Jak mogę wziąć udział w Akcji Promocyjnej?

Do Akcji Promocyjnych możesz zapisać w panelu użytkownika Akcje promocyjne – weź udział. Znajduje się tam lista wszystkich Akcji Promocyjnych, w których możesz wziąć udział. Aby dołączyć do wybranej Promocji wystarczy, że klikniesz na znak „+” w kolumnie „Zapisz się”.
W Akcje Promocyjne - Odbierz nagrodę można sprawdzić listę wygranych przez Ciebie Akcji Promocyjnych. Jeżeli chcesz odebrać nagrodę, kliknij w link „Odbierz” w kolumnie „Odbierz nagrodę”, a pieniądze zostaną automatycznie przelane do Twojej „Dyspozycji wypłaty” w Serwisie. Po zamknięciu Akcji Promocyjnej i ogłoszeniu wyników masz czas jednego miesiąca na odebranie nagród. Nagrody wygrane w Akcjach Promocyjnych nie podlegają opodatkowaniu.

Jak powinienem rozliczyć przychody (Cashback, Premie Klienta VIP, Premie Lidera) osiągnięte w Serwisie?

Jeżeli posiadasz konto zarejestrowane na osobę fizyczną na początku roku otrzymasz PIT 8C potwierdzający Twoje przychody osiągnięte w Serwisie w poprzednim roku. Przychody są wypłacane w kwotach bez VAT. Obowiązek odprowadzenia podatku od przychodów uzyskanych w Serwisie spoczywa na podatniku.
Posiadając konto zarejestrowane na firmę co miesiąc powinieneś wystawić fakturę na usługi marketingowe, na kwotę osiągniętego przychodu. Fakturę należy wystawić korzystając panelu do wystawiania faktur w Moje konto:

Dla Klientów


Jak mogę otrzymać Cashback?

Aby otrzymać Cashback wystarczy, że zrobisz zakupy w Wirtu.pl. Każda oferta ma określoną liczbę Punktów, które zbierasz na swoim koncie w Serwisie, a na koniec każdego miesiąca są one przeliczone na złotówki. Sumę zgromadzonych Punktów mnożymy przez stawkę 0,50 zł. Jeśli chcesz podwoić stawkę za Punkt do 1,00 zł, aktywuj Klienta VIP. W zależności od sumy zebranych Punktów, Twoja comiesięczna stawka może wtedy osiągnąć do 2,00 zł za Punkt. Wartość wyliczonego Cashbacku trafia do Dyspozycji wypłaty. Zgromadzone pieniądze możesz w dowolnym momencie wypłacić na swoje konto bankowe lub przeznaczyć na kolejne zakupy w Serwisie. Sam decydujesz kiedy i jak chcesz go wykorzystać.

Czym jest Bon?

Bon to odpowiednik bonu prezentowego, który uprawnia do opłacenia dowolnych zakupów u Sprzedawcy do wartości na którą opiewa Bon. Oferty będące Bonami oznaczone są zielonym znaczkiem z literką B. Na Bonie jest podana m.in. jego wartość, miejsce realizacji oraz termin ważności.

Dlaczego warto korzystać z Bonu?

Bon umożliwia otrzymanie Cashbacku za zakupy w punktach usługowych i sklepach stacjonarnych. Zakup za pośrednictwem bonów pozwala uniknąć kosztów przesyłki. Jeżeli nie masz pomysłu na konkretny prezent Bon jest idealnym rozwiązaniem.

  • Za bony możesz zapłacić Cashbackiem
  • Kupując bony zbierasz Punkty w Wirtu.pl i możesz wygrywać pieniądze w Akcjach Promocyjnych.
Więcej o sprzedaży Bonów Z jakich metod płatności mogę skorzystać w Serwisie?

W Serwisie Wirtu.pl za transakcję możesz płacić korzystając z następujących metod:

  • płatność środkami zgromadzonymi w Serwisie,
  • przelew bankowy,
  • szybkie płatności (PayPal i PayByNet),
  • karta kredytowa Visa, MasterCard (PayByNet),
  • płatność przy odbiorze (opcja dostępna wyłącznie przy dostawie Kurierem Serwisu).
Z jakich form dostawy mogę skorzystać w Serwisie?

W Serwisie Sprzedawca określa sposoby wysyłki swoich towarów i usług. Na karcie produktu i w koszyku znajdziesz informację z jakich form dostawy możesz skorzystać kupując daną ofertę. Dostępne opcje dostawy:

  • Kurier Serwisu - firma przewozowa (DPD) współpracująca z Serwisem,
  • pozostali Kurierzy - firmy przewozowe, współpracujące ze Sprzedawcą
  • odbiór osobisty – oferty posiadające tą opcję oznaczone są pomarańczowym znaczkiem z literką „O”. Realizacja odbioru osobistego następuje na podstawie otrzymanego mailem dokumentu „Potwierdzenia zakupu”.
Jak mogę sprawdzić, co dzieje się z moją przesyłką?

Jeżeli korzystasz z Kuriera Serwisu, w panelu użytkownika: Moje zamówienia możesz śledzić swoje zmówienie i status dostawy (wchodząc w szczegóły konkretnego zamówienia znajdziesz przycisk „Śledź”). Po kliknięciu w niego zostaniesz przekierowany na stronę gdzie znajdziesz informację o swojej przesyłce (informacje o miejscu przesyłki podawane są przez firmę kurierską z opóźnieniem). W przypadku korzystania z innej formy dostawy niż Kurier Serwisu musisz skontaktować się ze Sprzedawcą, żeby uzyskać informacje odnośnie Twojej przesyłki.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Masz prawo zrezygnować z zakupu dokonanego na zasadach sprzedaży wysyłkowej bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosisz chęć odstąpienia od umowy. Sprzedawca zobowiązany jest do rozpatrywania zwrotów i reklamacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o prawach konsumenta.

Jak najlepiej zgłosić chęć zwrotu lub reklamacji towaru?

Zgłoszenie zwrotu lub reklamacji możesz dokonać za pośrednictwem naszego Serwisu. Zgłoszenie automatycznie zostanie dostarczone na adres e-mail Sprzedawcy i wyświetlone na jego koncie w Serwisie. Jest to bardzo wygodna forma kontaktu ze Sprzedawcą. Reklamację można też zgłosić w panelu użytkownika: Moje zakupy - Historia zakupów – klikając w numer zamówienia możesz zobaczyć szczegóły danej transakcji i rozpocząć proces reklamacyjny (przycisk „Reklamacja Zwrot”) Oczywiście możesz skontaktować się ze Sprzedawcą w dowolny inny sposób, np. telefonicznie lub mailowo, ale korzystając ze zgłoszenia wysłanego za pomocą formularza dostępnego w Serwisie masz pewność prawidłowego rozliczenia Cashbacku.


Dla Sprzedawców


Chcę sprzedawać. Jakie opłaty mnie obowiązują?

Wystawianie towarów i usług w Wirtu.pl jest całkowicie bezpłatne. Wystawiając ofertę deklarujesz Cashback, który po sprzedaży towaru lub usługi, zostaje przekazany Klientom, Liderowi i Serwisowi. Cashback ten potrącony zostaje z kwoty transakcji tylko wtedy, gdy zostanie ona zrealizowana (opłacona oraz odebrana).
W sytuacji gdy Twoja oferta nie zostanie sprzedana, nic nie zapłacisz. Zyskasz natomiast bezpłatną reklamę i możliwość testowania popytu na swoje produkty. Taki system sprawia, że masz zagwarantowaną promocję swojej oferty bez ponoszenia kosztów.
Poszczególne kategorie w jakich wystawiasz ofertę mają określony minimalny Cashback, którego wartość znajdziesz w tabeli.

Jak mogę otworzyć swój Sklep i wystawić oferty w Serwisie?

Jeżeli chcesz otworzyć swój Sklep i wystawić oferty w Serwisie aktywuj Sprzedawcę W pierwszym kroku uzupełnij dane Sprzedawcy, które będą wykorzystywane do wystawiania przez Serwis dokumentów księgowych i wypłat należności z „Dyspozycji wypłaty”. Następnie dokonaj przelewu weryfikacyjnego (z konta bankowego podanego w formularzu rejestracyjnym) w wysokości 0,26 zł na konto Serwisu. Kwota ta służy tylko weryfikacji i po jej dokonaniu, zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe przez „Dyspozycję wypłaty”. Proces weryfikacji może trwać do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania Twojej wpłaty na koncie Serwisu (zazwyczaj trwa to jeden dzień roboczy). Gdy Twoje konto zostanie zweryfikowane uzupełnij profil Sklepu i wystaw oferty.


Jak mogę wystawić swoją ofertę?

Ofertę w Wirtu.pl możesz wystawić na 2 sposoby:

  1. Ręcznie - w panelu użytkownika Wystaw ofertę.
  2. Automatycznie - za pomocą mechanizmów API oraz plików w formacie XML lub CSV. Po kliknięciu w przycisk "Rozpocznij import" zostaniesz przeniesiony na specjalny serwer, gdzie będziesz mógł dokonać importu towarów.

Szczegóły dotyczące wystawiania ofert wykorzystując API znajdziesz w dokumentacji usługi WebService

Dlaczego warto sprzedawać za pośrednictwem Bonów?

Dzięki sprzedaży za pośrednictwem Bonów, będziesz mógł:

  • prowadzić sprzedaż w Internecie, bez prowadzenia wysyłki
  • sprzedawać bez konieczności wprowadzania całej swojej oferty.
  • postawić pierwsze kroki w sprzedaży internetowej
  • sprawdzić bezpłatnie efektywność nowego kanału dystrybucji
  • skorzystać z bezpłatnej pomocy Lidera
  • bezpłatnie wypromować swój sklep stacjonarny lub punkt usługowy w Internecie
  • wprowadzić ofertę nawet sklepu niekojarzonego ze sprzedażą internetową, takiego jak sklep spożywczy czy stragan z warzywami.

Dlaczego Klienci chętnie kupują Bony?

Czym jest Cashback i jak go obliczyć?

Cashback jest to z góry ustalona przez Sprzedawcę wartość procentowa ceny oferty, która po sprzedaży zostanie przekazana m.in. Klientom i Klientom VIP. Wartość Cashbacku ustalasz według własnego uznania, uwzględniając jedynie fakt, że jego wartość nie może być niższa niż domyślnie podana dla tej kategorii. Pamiętaj, że atrakcyjność Twojej oferty zależy od relatywnie wysokiej wartości Cashbacku w stosunku do ceny towaru. Oferty z najwyższym Cashbackiem wyświetlane są bezpłatnie na najwyższych pozycjach listy towarów z danej kategorii oraz na stronie głównej, a także zostaną objęte przez Serwis specjalnym pakietem promocyjnym. Serwis dzieli Cashback Sprzedawcy przeznaczając jego 51% na część przekazywaną Klientom i Klientom VIP natomiast pozostałe 49% dla Lidera i Serwisu. Powyższy podział może być zmieniony przez Sprzedawcę w momencie wystawiania oferty. Część Cashbacku zwiększana przez Sprzedawcę (lub automatycznie przez Cashback Manager) w całości przekazywana jest Klientom i Klientom VIP, bezpośrednio motywując ich do zakupów tego towaru.
Sprzedawca zwiększając swój Cashback, nie zwiększa części przeznaczonej dla Lidera i Serwisu.

Czym jest Cashback Manager?

Cashback Manager, to innowacyjne bezpłatne narzędzie umożliwiające automatyczne negocjowanie optymalnej ceny sprzedaży.
Wykorzystując Cashback Manager masz szansę na zwiększenie zyskowności swojej sprzedaży. Narzędzie to pomoże Ci w znalezieniu optymalnej ceny sprzedaży, przy której Klient chce kupić Twój towar. Włączając go, masz pełną kontrolę nad udzielaniem Cashbacku - w każdej chwili możesz go zmniejszyć, zwiększyć lub zatrzymać. Ustawienia Cashback Managera są widoczne jedynie dla Sprzedawcy. Klient widzi tylko Cashback aktualny danego dnia. Sam włączasz Cashback Manager i sam ustalasz maksymalną granicę Cashbacku (Cashback Maksymalny).

Jakie formy dostawy mogę wybrać wystawiając ofertę?

Wystawiając ofertę w Wirtu.pl do dyspozycji masz trzy sposoby dostawy towarów i usług:

  1. Odbiór osobisty,
  2. Kurier Serwisu (DPD),
  3. Kurier Własny, czyli rekomendowana przez Ciebie firma świadcząca usługi przewozowe np. dowolna firma kurierska, Poczta Polska.

Należy pamiętać, że płatność za pobraniem jest dostępna jedynie przy wyborze Kuriera Serwisu (przy innych sposobach dostawy ta opcja jest niedostępna).

Czy mogę edytować wystawione oferty?

Edycji swoich ofert możesz dokonać w dowolnym momencie w panelu użytkownika: Sprzedawca – wystawione oferty. Możesz modyfikować następujące dane: cenę oferty, kwotę jaką otrzyma Sprzedawca, wartość Cashbacku, opis, zdjęcia, ilość, wagę, kategorię czy sposób dostawy. W tym miejscu możesz również zakończyć lub usunąć swoją ofertę. Zmian możesz dokonać zarówno pojedynczo, jak i grupowo.

Co mogę zrobić, by moje oferty były bardziej widoczne w Serwisie?

O atrakcyjności oferty w Wirtu.pl decyduje wysokość Cashbacku udzielonego za zakup danego towaru lub usługi. Im wyższy Cashback, tym Twoja oferta będzie lepiej pozycjonowana i bardziej widoczna w Serwisie (m.in. będzie wyżej wyświetlana na liście towarów w daje kategorii), a także objęta specjalnymi pakietami promocyjnym finansowanymi przez Wirtu.pl.

Czy mogę anulować transakcję sprzedaży?

W przypadku braku możliwości zrealizowania transakcji możesz odstąpić od umowy poprzez anulowanie poszczególnych towarów w transakcji. Dokonując anulowania zostaniesz obciążony Prowizją Serwisu od sprzedaży anulowanego towaru, a w przypadku transakcji opłaconej, pobrana zostaje dodatkowo opłata manipulacyjna (opłata za przelew należności do Klienta) w wysokości 2,45 zł brutto (1,99 PLN netto + VAT).

Kiedy otrzymam należność za sprzedany towar?

Płatności za transakcje wpłacane są przez Klientów na konto bankowe Serwisu. Po zrealizowaniu zamówienia środki za sprzedany towar zostają automatycznie przekazane do Twojej „Dyspozycji wypłaty”. Z tego miejsca możesz je w dowolnym momencie przelać na swoje konto bankowe. W przypadku, gdy kwota wypłacanej należności jest mniejsza lub równa 50,00 zł doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 5,00 zł brutto. Jeśli kwota jest wyższa, Serwis nie pobiera żadnych opłat.


Jak rozliczana jest należność za zwrócony lub zareklamowany towar?

Zwroty i reklamacje towarów zakupionych w Serwisie podlegają przepisom powszechnie obowiązującego prawa i mogą być zgłaszane przez Klienta dowolną drogą przewidzianą prawem. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczą zawsze Klienta i Sprzedawcy. Serwis jedynie pośredniczy w komunikacji między nimi. Zwrot tej należności odbywa się poza Serwisem.
Serwis nie zwraca Sprzedawcy stałej części Cashbacku przeznaczonej na Prowizję Serwisu. Jeśli chcesz uzyskać od Serwisu zwrot pieniędzy, które przeznaczyłeś na pozostałą część Cashbacku postaraj się zmotywować Klienta do zgłoszenia reklamacji przez formularz dostępny w Serwisie. Jeżeli reklamacja lub zwrot nie zostanie zgłoszona przez ten formularz, wówczas Serwis nie ma informacji umożliwiających cofnięcie rozliczeń Cashbacku.
W przypadku zwrotu lub reklamacji zgłoszonych przez formularz reklamacyjny w Serwisie (z oczekiwaniem przez Klienta zwrotu pieniędzy):

  • w miesiącu, w którym Klientowi zostały naliczone Punkty za transakcję, kwota jaką przeznaczyłeś na Cashback (z pominięciem prowizji) zostanie Ci zwrócona przez Serwis do „Dyspozycji wypłaty”, gdyż Punkty nie zostały przeliczone na Cashback Klienta i Premie Klienta VIP.
  • po przeliczeniu Punktów na Cashback Klienta i Premie Klienta VIP, kwota jaką powinieneś oddać Klientowi z tytułu reklamacji powinna być pomniejszona o Cashback Klienta, który już otrzymał Klient. Serwis zwróci Ci do „Dyspozycji wypłaty” pozostałą część Cashbacku czyli Premie Klienta VIP (z pominięciem prowizji).
Jak rozliczana jest należność za anulowaną transakcję?

Przy anulowaniu przez Sprzedawcę opłaconej transakcji, cała kwota zostaje zwrócona Klientowi. Sprzedawca jest obciążony opłatą za przelew należności do Klienta (2,45 zł brutto), Prowizją Serwisu i ewentualnymi kosztami płatności poniesionymi przez Klienta (PayPal/PayByNet).
W przypadku anulowania transakcji nieopłaconej przez Klienta, zostaniesz obciążony wyłącznie Prowizją Serwisu.
Kwota za opłacony i anulowany towar (łącznie z opłatą za dostawę i ewentualnym kosztem za korzystanie z szybkich płatności) zostanie automatycznie przekazana Klientowi do „Dyspozycji wypłaty”. Klient może tę kwotę przeznaczyć na opłacenie zakupów w Serwisie lub wypłacić na swoje konto bankowe bez ponoszenia dodatkowej opłaty manipulacyjnej.

Jak mogę wystawić Klientowi fakturę VAT za Towar?

Są dwie możliwości wystawiania faktur VAT za sprzedaż realizowaną za pośrednictwem Serwisu: możesz wystawić fakturę w swoim programie do fakturowania, możesz wystawić ją za pośrednictwem programu fakturującego Serwisu.

Jak fakturowany jest Cashback i koszty dostawy?

Na udzielony przez Ciebie Cashback oraz koszty dostawy (Kurier Serwisu), na koniec każdego miesiąca otrzymasz fakturę VAT za usługi pośrednictwa Serwisu – płatność kompensata (faktura została już opłacona z pieniędzy za transakcję przelanych przez Klienta). Fakturę otrzymasz e-mailem, bądź będziesz mógł ją pobrać w Serwisie.

Dla Klientów VIP


Jak mogę udostępniać przywileje Klienta VIP swoim znajomym?

Posiadając przywileje Klient VIP (m.in. podwójny Cashback, premia za zakupy grupowe, udział w Akcjach Promocyjnych dedykowanych Klientom VIP) możesz je udostępnić swoim znajomym zapraszając ich do Serwisu.
Przy zapraszaniu możesz skorzystać z następujących sposobów:

  • wysłać do znajomego maila korzystając z formularza zaproszenia,
  • wysłać do znajomego link referencyjny,
  • zamieścić na swojej stronie internetowej, blogu lub FB baner z zakodowanym linkiem referencyjnym.
  • polecić znajomemu towar lub usługę wystawioną w Serwisie. Jest to opcja dostępna z poziomu karty produktu (ikonka koperty pod zdjęciem oferty).
Ilu znajomym mogę udostępnić przywileje Klienta VIP?

Nie ma żadnych ograniczeń. Możesz udostępniać przywileje Klienta VIP dowolnej liczbie znajomych.


Od czego zależy stawka Klienta VIP do wyliczenia Cashbacku?

Minimalna stawka Klienta VIP za Punkt wynosi 1 zł. Stawka Klienta VIP wzrasta wraz z sumą Punktów zebranych za zakupy osobiste i zakupy grupowe w danym miesiącu, maksymalnie do 2 zł.


Co to jest Poziom Premiowy?

Poziom Premiowy służy do wyliczenia w danym miesiącu wysokości Premii Klienta VIP. Określany jest na podstawie ilości Punktów zebranych w danym miesiącu przez Ciebie i Twoją Społeczność.
Symulację Poziomów Premiowych oraz Premii Klienta VIP możesz przeprowadzić w panelu użytkownika: Społeczność Klientów VIP

Kiedy mogę wypłacić swoją Premię Klienta VIP?

Na koniec każdego miesiąca naliczona jest Premia Klienta VIP za dany miesiąc. Po jej naliczeniu przekazywana jest ona do Twojej „Dyspozycji wypłaty” i możesz ją w dowolnym momencie wypłacić na swoje konto bankowe lub przeznaczyć na zakupy. W przypadku wypłaty kwoty większej niż 50 zł przelew na konto bankowe jest bezpłatny (jeżeli kwota przelewu jest niższa pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 5 zł).

Dla Liderów


Jak mogę zaprosić do Serwisu Sprzedawców?

Jeśli chcesz zaprosić Sprzedawców możesz skorzystać z następujących sposobów:

Ilu Sprzedawców mogę zaprosić do Serwisu?

Możesz zaprosić dowolną liczbę Sprzedawców.

Od czego zależy wysokość mojej Premii Lidera?

Serwis gwarantuje Ci comiesięczną Premię Lidera w wysokości od 20% do 60% całkowitej Prowizji Serwisu jaką uzyskuje od każdej transakcji zaproszonych przez Ciebie Sprzedawców. Premia ta, w zależności od poniższych warunków może rosnąć lub maleć, nigdy jednak nie spadnie poniżej gwarantowanych 20%.
W pierwszym miesiącu otrzymywania Premii Lidera wynosi ona 20% Prowizji Serwisu.
W następnych miesiącach może dodatkowo rosnąć do maksymalnej wartości 60% Prowizji Serwisu, jeśli zostaną spełnione dwa warunki:

  • warunek aktywnego Klienta t.j. zrealizowanie miesięcznych zakupów w Serwisie na min. 30% wartości swojej Premii Lidera z poprzedniego miesiąca.
  • warunek aktywnego Lidera t.j. sumaryczna Prowizja Serwisu od Twoich Sprzedawców powinna notować jakikolwiek wzrost liczony miesiąc do miesiąca.

W kolejnych miesiącach Premia Lidera zmienia się poprzez:

  • zwiększenie Premii Lidera o 2,5 % Prowizji Serwisu, przy warunku aktywnego Klienta,
  • zmniejszenie Premii Lidera o 2,5 % Prowizji Serwisu, przy braku warunku aktywnego Klienta,
  • zwiększenie Premii Lidera o 2,5 % Prowizji Serwisu, przy warunku aktywnego Lidera,
  • zmniejszenie Premii Lidera o 2,5 % Prowizji Serwisu, przy braku warunku aktywnego Lidera.

Wartość uzyskanej Premii Lidera w danym miesiącu zobaczysz w panelu użytkownika Lider – Rozlicz Premię.