Sklep: Wojciech

Lokal nr 2 w Wirtualnym Centrum Handlowym
Zapraszam codziennie w godzinach 0.00 – 24.00

  1. (76)
  2. 5,0/5
  3. Ostatnio logował się: 22.12.2016
  4. Użytkownik od: 15.04.2015
  5. Napisz do Sprzedawcy
    1. Centrum Psychologii Stosowanej Wojciech Chmielewski

    2. Adres: Emilii Plater 22, 16-400 Suwałki

    3. NIP: 8441207303

    4. Tel: +48605737507

    5. Sprzedawca wystawia faktury

      1. - Wszystkie oferty Sprzedawcy
      2. - Regualmin Sprzedawcy
      3. - Reklamacja i zwrot

Opis

Wszystkie oferty

Komentarze

Regulamin Sprzedawcy

Reklamacja i zwrot

Opis

Dane Firmy

Centrum Terapii FENIX

Wojciech Chmielewski

16-400 Suwałki, ul. F. Chopina 4/1

NIP: 844-120-73-03

REGON:790752308

 

Biuro Obsługi klienta

GSM: 605737507 - w godzinach 8:30 - 16:30

e-mail: biuro@szkolenia-ccg.pl

 

Godziny pracy: od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:30 - 16:30

Sprzedawca wystawia oferty w kategoriach:
  1. Usługi
Komentarze

Wszystkie ()

Pozytywne ()

Neutralne ()

Negatywne ()

Wszystkie()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Pozytywne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Neutralne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Negatywne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...
Reklamacja i zwrot

Reklamacja

Dane do reklamacji

Centrum Terapii FENIX

Wojciech Chmielewski

16-400 Suwałki, ul. F. Chopina 4/1

 

 

Biuro Obsługi klienta

GSM: 605737507 - w godzinach 8:30 - 16:30

e-mail: biuro@szkolenia-ccg.pl

 

 

Reklamacje

Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest przesłanie do nas czystego reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu (paragon/ faktura) a także wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny. Towar zabrudzony nie będzie podlegał reklamacji. Aby zareklamować towar należy przesłać go opłaconą z góry przesyłką (ze względów podatkowych nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem) na poniższe dane:1. W przypadku, gdy towar będzie niezgodny z umową, przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje można składać na adres e-mail: biuro@szkolenia-ccg.pl i pod adresem C.T. FENIX Wojciech Chmielewski, 16-400 Suwałki, ul. F. Chopina 4/1 oraz w każdy sposób prawem dopuszczalny.

 

2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail, bądź na adres poczty tradycyjnej

 

4. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przed mediatorów Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację. Regulamin Sądu Arbitrażowego i zasady procedowania Sądu dostępne są pod adresem https://www.sakig.pl/.

 

Zwrot

Dane do Zwrotów

Centrum Terapii FENIX

Wojciech Chmielewski

16-400 Suwałki, ul. F. Chopina 4/1

 

 

Biuro Obsługi klienta

GSM: 605737507 - w godzinach 8:30 - 16:30

e-mail: biuro@szkolenia-ccg.pl

Zwroty

1. Zamawiający może odstąpić od umowy telefonicznie 605737507 lub e-mailem pod adresem: biuro@szkolenia-ccg.pl zarówno przed wysłaniem zamówionego towaru, jak i po jego wysłaniu - w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży można złożyć poprzez stronę Lojalni24.pl w: Moje Konto/Moje zakupy/Zakupy w trakcie realizacji/ - Zwroty i Reklamacje przy karcie zamówienia.

 

2. W przypadku gdy towar będzie niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny, odstąpienia od umowy, bądź wymiany towaru na wolny od wad. Zapis niniejszy nie ogranicza praw Klienta - konsumenta wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów. Jeżeli wada jest nieistotna Kupujący nie może odstąpić od umowy (chyba, że korzysta z tego uprawnienia w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru).

 

3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach, gdy:

a) przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe lub wizualne, albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) w innych przypadkach, uregulowanych treścią art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827).

 

 

Gwarancja

 

 

GWARANCJA

Do każdego zakupu wystawiamy Fakturę VAT i na jej podstawie, od momentu wystawienia faktury liczy się okres gwarancji. Długość okresu gwarancji jest wyznaczona ustawowo. W razie reklamacji klient pokrywa koszty przesyłki w jedną stronę, a my pokrywamy koszty w stronę powrotną. W razie reklamacji prosimy o dokładny opis uszkodzenia towaru. Towar podlegający reklamacji nie może być uszkodzony mechanicznie.

W celu szybkiego rozpatrzenia procesu reklamacyjnego poleca się korzystanie z funkcjonalności Lojalni24.pl klikając w: Moje Konto/Moje zakupy/Zakupy w trakcie realizacji/ - Zwroty i Reklamacje przy karcie zamówienia.

 

Regulamin Sprzedawcy

 

Regulamin

 

1. Sklep internetowy C.T. FENIX prowadzi sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem www.Lojalni24.pl. 

 2. Zamówienia na towary i usługi można składać poprzez serwis Lojalni24.pl 

 3. Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów i usług ze sklepem zgodnie z funkcjonalnością Lojalni24.pl umożliwiającą realizację zamówionego towaru czy usługi.

 

4.Wszystkie towary i usługi na naszych aukcjach są towarami nowymi lub używanymi. Towary nowe są oryginalnie zapakowane oraz objęte gwarancją producenta. Towary używane, są oznaczone poprzez cechę: "Używany". Zamawiając Towar lub usługę zgadzasz się na poniższe warunki. Cena wystawiona jest ceną brutto do zapłaty (z podatkiem VAT). Do ceny należy zawsze doliczyć koszty przesyłki (w przypadku wysyłki).

5. Aby złożyć zamówienie klient dokonuje: - wyboru zamawianych towarów i usług

- wyboru formy zakupu: - towar/usługa lub Bon Towarowy lub Bon Wartościowy - wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy w przypadku wyboru przesyłki realizowanej poprzez firmę spedycyjną lub pocztę.

- wyboru punktu realizacji bonów w przypadku zakupu Bonu Wartościowego lub Towarowego - wyboru sposobu płatności, gdzie cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w momencie złożenia przez klienta zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia klientowi zostanie wysłane potwierdzenie zawarcia umowy z informacjami na temat zawartej transakcji. Mail jest generowany automatycznie przez Serwis Lojalni24.pl

 

7.Do każdego zakupionego towaru wystawiamy fakturę VAT (faktura Vat na życzenie klienta), która jest podstawą gwarancji.

 

8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu korzystając z Serwisu Lojalni24pl

 

8. Przesyłki są odbierane przez kuriera od poniedziałku do piątku do godziny 14.00

9. Przesyłki nadawane są na poczcie od poniedziałku do piątku do godziny 17.00

10. Wysyłka towaru za granicę - cennik na Lojalni24.pl dotyczy tylko wysyłek na terenie Polski. W celu dostawy towaru za granicę prosimy o kontakt mailowy: biuro@szkolenia-ccg.pl lub telefoniczny: 605737507

11.Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich i Poczty Polskiej. Paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, późniejsze godziny doręczenia trzeba uzgadniać indywidualnie z firmą przewozową.

Przesyłki powinny dotrzeć do państwa w stanie nienaruszonym zazwyczaj w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Zamówienia są wysyłane na adres klienta podany przez Państwa w serwisie Lojalni24.plPodczas odbioru towaru zalecamy sprawdzenie przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, lub braków Kupujący powinien spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Protokół należy przesłać niezwłocznie na maila: biuro@szkolenia-ccg.pl

 

12.Zamówienia wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym w opisie każdego produktu. W przypadku kiedy w jednym zamówieniu są towary z różnym czasem realizacji, termin realizacji zamówienia określony jest według towaru, który ma ten czas najdłuższy. W przypadku zamówień z opcją płatność przelewem termin wysyłki jest liczony od momentu wpływu środków na nasze konto.

Czas dostawy to: - w przypadku wybrania opcji Kurier - następny dzień roboczy od dnia wysłania, - w przypadku wybrania opcji Poczta Polska - trzy dni robocze od dnia wysłania.

 

13.Do wyboru są dwie formy płatności:- przelew na konto Serwisu Lojalni24.(jako forma przedpłaty)- gotówka przy odbiorze osobistym (jako płatność przy odbiorze)Przy płatności zwykłym przelewem ( wyłączając PayBayNet lub Paypal) w tytule przelewu należy podać nick z Lojalni24.pl oraz numer zamówienia

 

14. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana na konto serwisu Lojalni24.pl

 

15.Klient może opłacać zamówione towary lub usługi ze swoich zgromadzonych środków w Lojalni24.pl 

16. Zamawiający może odstąpić od umowy kontaktując się telefonicznie 605737507 ( koszt połączenia według stawek operatora) lub e-mailem pod adresem biuro@szkolenia-ccg.pl

 

17. Odstąpienie od umowy jest możliwe zarówno przed wysłaniem zamówionego towaru, jak i po jego wysłaniu - w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. 

18. Przesyłki dostarczane są Pocztą Polską, kurierem Sprzedającego lub Kurierem Serwisu. Cennik przesyłek podany jest karcie produktu w zakładce: "Dostawa i Płatność"

19. Wszystkie zapytania odnośnie działalności sklepu czy informacji na temat towarów oraz reklamacji można składać na adres: biuro@szkolenia-ccg.pl oraz w każdy sposób prawem dopuszczalny. 

 20. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy). W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Jeżeli Klient jest konsumentem, wówczas ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży można złożyć poprzez stronę Lojalni24.pl w: Moje Konto/Moje zakupy/Zakupy w trakcie realizacji/ - Zwroty i Reklamacje przy karcie zamówienia.

 

21. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach, gdy:

a) przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

b) przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe lub wizualne, albo programy komputerowe, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c) w innych przypadkach, uregulowanych treścią art. 38 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827).

 

22. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 

23. Składając zamówienie w Sklepie C.T. FENIX Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby realizacji umowy.

24. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.04.2015 r. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.