Sklep: kaszuba.agnieszka

Lokal nr 5 w Wirtualnym Centrum Handlowym
Zapraszam codziennie w godzinach 0.00 – 24.00

  1. (0)
  2. 0,0/5
  3. Ostatnio logował się: 12.12.2016
  4. Użytkownik od: 15.04.2015
  5. Napisz do Sprzedawcy
    1. Pracownia Agata Agnieszka Kaszuba

    2. Adres: Długa 69, 84-242 Luzino

    3. NIP: 8442022853

    4. Tel: +48600439503

    5. Sprzedawca wystawia faktury

      1. - Wszystkie oferty Sprzedawcy
      2. - Regualmin Sprzedawcy
      3. - Reklamacja i zwrot

Opis

Wszystkie oferty

Komentarze

Regulamin Sprzedawcy

Reklamacja i zwrot

Opis
QOQO to pościele, które urzekają pomysłowością, znajomością potrzeb maluchów i doskonałą jakością. Miłość do dzieci oraz chęć spełnienia marzeń pozwoliła ujawnić się w pomyśle stworzenia czegoś wyjątkowego. QOQO to projekt mamy, która na modę patrzy w sposób nowoczesny.Mnogość kolorów oraz wzorów pozwoli zaspokoić najbardziej wymagające gusta, idealne na prezent. Wygodnie i modnie ułożymy Wasze dzieci do snu. Życzymy dobrej zabawy podczas zakupów.
Sprzedawca wystawia oferty w kategoriach:
  1. Dom i ogród
  2. Dziecko
Komentarze

Wszystkie ()

Pozytywne ()

Neutralne ()

Negatywne ()

Wszystkie()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Pozytywne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Neutralne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...

Negatywne()

Proszę czekać, trwa wczytywanie komentarzy...
Reklamacja i zwrot

Reklamacja

Procedura  reklamacyjna

1.     W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru,  Klient zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca  2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

2.     Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi oraz zawiadomienia Sklepu przez Klienta o stwierdzeniu wady towaru w terminie dwóch miesięcy od jej wykrycia.

3.     W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi na adres e-mail . W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do Sklepu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.

4.     Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną.

5.     Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nie ustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

6.     Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

 

Zwrot

Zwrot towaru i anulowanie transakcji

1.     Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru, .

2.     Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu 10-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.

3.      Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości, zapakowany w oryginalne opakowanie.

4.     Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu)

5.     Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru oraz kosztów dostawy towaru do Klienta, jeżeli Klient je uiścił. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.

 

 

 

Gwarancja

Gwarancja Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie jest objęty dwuletnią gwarancją, bez żadnych haczyków czy wyjątków, jeśli cokolwiek stanie się z kompletem oferujemy zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy. Jesteśmy pewni jakości produktu dlatego dajemy tak solidną gwarancję.
Regulamin Sprzedawcy

 

§ 1 Postanowienia ogólne oraz informacje o sprzedawcy

1.     Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym zlokalizowanym na platformie internetowej  oferowanych do sprzedaży przez:

 

PHU MAK

Marcin Kaszuba

 

Marcin Kaszuba prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PHU MAK z siedzibą w Luzinie, z adresem: ul. Długa 69, o numerze NIP 8441878121 , REGON 221040801,  adres e-mail , zwanego dalej „Sklepem”.

 

2.     W dalszej części Regulaminu osobę zamierzającą dokonać zakupu towaru w naszym sklepie internetowym i zarejestrowaną na  nazywamy „Klientem” lub „Użytkownikiem”.

3.     Zakup towarów w naszym sklepie internetowym może być dokonywany wyłącznie przez osoby pełnoletnie albo przez osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. W każdym przypadku prosimy, aby zakupów nie dokonywały osoby poniżej 18 roku życia.

4.     Przed złożeniem zamówienia klient obowiązany jest zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego sklepu internetowego i następuje w toku wypełnienia formularza zamówienia (o przebiegu transakcji w §4 Regulaminu).

 

§ 2 Ochrona danych osobowych

1.     Informujemy Państwa, że dane osobowe Klientów naszego Sklepu internetowego podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów. Dane osobowe użytkownika uzyskujemy w wyniku rejestracji przez użytkownika na platformie internetowej 

2.     Administratorem zbioru danych osobowych klientów jest PHU MAK .

3.     Dane osobowe nie są udostępniane innym firmom dla celów marketingowych.

4.     Informujemy Państwa, że każdy Klient ma prawo do wglądu w przechowywane przez nasz Sklep swoje dane osobowe oraz do ich zmiany lub aktualizacji. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone w siedzibie PHU MAK zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Informujemy Państwa, że Państwa dane osobowe mogą być w każdym czasie usunięte z platformy internetowej  poprzez usunięcie profilu użytkownika.

 

§ 3 Oferowany towar i cena

1.     Wszelkie informacje dotyczące towarów oferowanych przez nasz Sklep za pośrednictwem  nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a są wyłącznie prezentacją produktów oferowanych przez nasz Sklep.

2.     W przypadku zakupu określonego towaru Klient uzyska informację o oferowanym towarze, w tym jego nazwę, określenie producenta, a także innych danych jeżeli są wymagane przepisami prawa [są to wymogi wynikające z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej].

3.     Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są to ceny uwzględniające właściwą stawkę podatku VAT.

  

§ 4 Zwrot towaru i anulowanie transakcji

1.     Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru, .

2.     Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu 10-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.

3.      Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości, zapakowany w oryginalne opakowanie.

4.     Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu)

5.     Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru oraz kosztów dostawy towaru do Klienta, jeżeli Klient je uiścił. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.

 

 § 5  Procedura  reklamacyjna

1.     W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru,  Klient zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca  2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

2.     Sklep odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Klientowi oraz zawiadomienia Sklepu przez Klienta o stwierdzeniu wady towaru w terminie dwóch miesięcy od jej wykrycia.

3.     W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi na adres e-mail . W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do Sklepu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.

4.     Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną.

5.     Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nie ustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

6.     Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

 

§ 6 Postanowienia końcowe

1.     W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. 2012 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012, Nr 1225).

2.     Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego), zmiany stosunków z dostawcami lub producentami, zmian technologicznych. Każdorazowa zmiana Regulaminu publikowana będzie z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem i będzie wiążąca jedynie dla zamówień złożonych po dniu wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.